loading...
آریا دانلود
Mr.Amir بازدید : 222 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

 

اس ام اس دلتنگی

خدايا!
ميشه شب اول مرگم..
قبل از اينكه تو بپرسي..
من بپرسم چرا؟!!!

 

امشب شب رویایی تو بود و تو نبودی/
دردل همه سودای تو بود و تو نبودی/
دل زیر لب اهسته تمنای تو میکرد/
در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی....

 

من فقط تورا 2جا دوست دارم یکی دراین دنیا..یکی اون دنیا

باهمه دنیاقهرم...،اماتوصدایم کن...برمیگرد‏!‏‏!‏

یه روز اتفاقی رفتم تو یکی از این چت روما(یادش به خیر) دیدم یه دهه شصتی نیست اینقدر دلم گرفت.....
فکر کنم همه دهه شصتیا اینجا جمعن
به افتخار همه دهه شصتیا به یاد چت رومای اون زمون

 

صد بار قسم خوردم نیارم نامت به لب
اما باز خوردم قسم به نامت

 

براش نامه اومده بود
همه میدونستن سالهاست منتظر نامه اس
نامه رو بهش دادن
نخونده مچالش کرد و بلند خندید که من منتظر هیچی نیستم...من یه ادم رها و ازادم و غم و غصه هیچی رو ندارم...
همه دور و برشو خالی کردن و تنهاش گذاشتن.فورا نامه رو باز کرد.
نخونده داشت اشک میریخت.
انگاری میدونست چی توش نوشته
توی اون نامه نوشته بود:سلام...بیخود منتظر نباش....من یه زندگی جدید دارم که تو اصلا توش جایی نداری....

 

همیشه وقتی می خواستی حرفت رو به کرسی بشونی و حرف فقط گفته خودت باشه.وقتی میدیدی که سکوت کرده ام.سکوتم رو پای رضایتم میذاشتی
ولی این اخرین سکوتم درمقابل خواسته عجیب تو شکست وباختن بی صدای تو بود که بازم گذاشتی پای علامت رضایتم.....

 

گاهی دنیایی از حرف داری و کلمه ای نیست...!
چه احساس تنگی..!
وگاهی فقط باید دل به نغمه ای موسیقی بسپاری!
وآرام بــگذری...!

 

در دسترس بودنش دیگر برایم ارزشی ندارد،اکنون نه مشترک است نه مورد نظر!!!

درونم غوغاست... ساده میشکنم... حتی با یک تلنگر کوچک...
اینگونه نبودم.........
شدم.....

 

دردناک است،دوست بداری و گمان کنی دوستت دارد...
حال آنکه او یگانه هستی تو باشد و تو یکی از هزاران لذت او

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 738
  • کل نظرات : 74
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 118
  • آی پی امروز : 350
  • آی پی دیروز : 175
  • بازدید امروز : 655
  • باردید دیروز : 644
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,143
  • بازدید ماه : 2,143
  • بازدید سال : 130,626
  • بازدید کلی : 1,533,818
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ